۱۸

آبان ۱۳۸۵

اصول سئو

اصول سئو و بهینه سازی موتور جستجو چیست ؟

اصول سئو و بهینه سازی موتور جستجو یا (SEO) سنگ بنای تجارت مدرن است.

اگر فروشنده تجارت الکترونیک هستید ، اگر در صفحه جستجو در نتایج جستجو گیر کرده اید ، نمی توانید پایگاه مشتریان وفادار خود را رشد دهید.

بسیاری از مطالعات قبلاً اهمیت SEO را نشان داده اند و در اینجا چند آمار برای اثبات آن وجود دارد:

۱- تقریباً ۹۳٪ از کل ترافیک از یک موتور جستجو تامین می شود.

۲- ۷۵٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو پیمایش نمی کنند.

۳- بیش از ۶۰٪ از بازاریابان می گویند بهبود سئو و رشد حضور ارگانیک اولویت اول بازاریابی ورودی از کشور است.

۴- اولین موقعیت در نتایج جستجوی ارگانیک Google در دسک تاپ ، دارای ۳۴ درصد سرعت کلیک است.

اصول سئو و بهینه سازی

با در نظر گرفتن همه این ارقام ، مسئله این نیست که آیا شما باید یک استراتژی و اصول سئو مناسب برای وب سایت خود ایجاد کنید ، بلکه این است که چگونه می توانید

آن را به طور پربازده ترین انجام دهید.

در اینجا اصول اساسی SEO برای افزایش ترافیک وب سایت در طولانی مدت ارائه شده است.

 

 

 

نیاز به یک سئوکار و بهینه ساز سایت برای مشاوره نیز می تواند به شما در پیشبرد اهداف خود کمک کند

بهینه سازی کلمه  کلیدی ( کلید واژه )

اگر SEO مجری تجارت آنلاین باشد ، کلمات کلیدی عنصر اصلی و اصول سئو هستند.

برای ایجاد تأثیر بیشتر در الگوریتم های موتور جستجوی Google ، باید هر صفحه از وب سایت شما از یک استراتژی کلمات کلیدی با دقت طراحی شده پیروی کند.

به همین دلیل برای هر صفحه به یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید.

 

بهینه سازی کلمات کلیدی

در اینجا متداول ترین روش ها برای یافتن کلمات کلیدی برای موضوعات شما ذکر شده است:

Brainstorming :

قدم اول نوشتن تمام کلمات کلیدی است که می توانید به تنهایی فکر کنید.

کلمات کلیدی برنامه ریز :

گوگل برنامه کلمات کلیدی را برای کمک به مسئولان وب برای رسیدن به مخاطب هدف تهیه کرد.

جستجوی Google :

همچنین می توانید صفحات مربوط به مشاغل را جستجو کرده و هنگام تایپ سؤال ، پیشنهادات Google را مشاهده کنید.

وب سایت های پرسش و پاسخ :

سایت هایی مانند Quora هر روز هزاران سؤال دریافت می کنند.

برای دیدن سؤالات متداول و ایجاد صفحاتی که دقیقاً به همان سؤالات پاسخ دهند ، آن را بررسی کنید.

عنوان برچسب ها :

برچسب های عنوان عنصر دوم در اصول سئو  و سئو هستند که شما باید به آن توجه کنید زیرا الگوریتم های موتور جستجو برای شناسایی موضوع و قرار گرفتن آن در بین پست های مشابه ، عناوین شما را تجزیه و تحلیل می کند.

 

کلمات کلیدی در این رابطه نقش عمده ای دارند.

هر عنوان باید در نزدیکی یک کلمه کلیدی باشد ، به Google این امکان را می دهد که ارتباط محتوای شما را تشخیص دهد.

علاوه بر این ، شما می توانید نام تجاری را در یک عنوان وارد کنید زیرا این امر درک خوانندگان بالقوه را برای درک چه کسی در پشت پست آسان می کند.

عناوین همچنین باید قانع کننده باشند ، به این معنی که آنها باید علاقه کاربر را القا کنند.

عنوان خوب مانند یک فراخوان عمل می کند – مردم را به مشارکت در محتوای شما دعوت می کند.

برجسب ها

اگر در مورد کارآیی عنوان اطمینان ندارید ، از ابزارهای آنلاین مانند Co-schedule Headline Analyzer دیدن کنید.

این برنامه یک تیتر برجسته ایجاد می کند و ساختار کلی ، دستور زبان و خوانایی عنوان شما را تجزیه و تحلیل می کند.

توضیحات متا

اگرچه کلمات کلیدی متا دیگر تأثیری در دنیای سئو ندارند ، اما ویژگیهای دیگر مانند توضیحات متا هنوز هم یک عامل بهینه سازی قدرتمند را نشان می دهند.

یک کاربر معمولی قبل از باز کردن یک صفحه وب ، به دو چیز نگاه می کند :

۱- عنوان محتوا

هر چیزی را با عنوان و نام می شناسند ، در بهینه سازی سایت نیز عنوان مطلب یا عنوان صفحه به عنوان شناسنامه ی آن صفحه می باشد

 

عنوان سایت

۲- توضیحات متا

مورد دوم همیشه در عنوان جستجوی Google تحت عنوان صفحه وب نمایش داده می شود.

موتورهای جستجو کلمات کلیدی را در توضیحات متا برجسته می کنند ، بنابراین آن را به یک تقویت کننده اصلی CTA تبدیل می کنند ، این امر مردم را ترغیب می کند تا

روی لینک کلیک کنند و محتوای شما را بررسی کنند.

 

توضیحات متا

انتشار محتوای با کیفیت بالا

می توانید هر ترفند SEO را در جهان بیاموزید و بکار ببرید ، اما به شما کمک نمی کند تا ترافیک کسب کنید ، مگر اینکه مطالب باکیفیت را در وب سایت خود منتشر کنید.

شما فقط باید پست های مربوطه را ایجاد کنید ، پدیده های مربوط به طاقچه ها را توضیح دهید و مشکلات کاربران را حل کنید.

به همین دلیل پست های وبلاگ طولانی تر می شوند – برای نوشتن یک تحلیل خوب و پوشاندن مضامین از هر زاویه ، کلمات بیشتری لازم است.

طول پست یا تعداد واژه ی محتوا چقدر باید باشد ؟

طبق تحقیقات انجام شده ، طول پست مطلوب وبلاگ اکنون حدود ۱۶۰۰ کلمه است.

با این حال ، متن ساده فقط می تواند شما را تا کنون بدست آورد.

از مطالب چندرسانه ای استفاده کنید تا محتوای شما برای یک کاربر متوسط ​​جذاب تر شود.

به عنوان مثال ، بررسی محصولات بهترین نتیجه را برای خرده فروشان آنلاین به دست می آورد.

این نوع محتوای ویدئویی به کاربران این امکان را می دهد تا درباره محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و آنها را ترغیب می کنند تا هنگام تماشای ، خرید

را انجام دهند.

حسابرسی SEO

اگر بخواهید در دراز مدت همان سطح بهره وری وب سایت را حفظ کنید ، یک حسابرسی منظم سئو الزامی است.

هر چند وقت یکبار باید کل وب سایت را بررسی کنید و نقاط ضعفی پیدا کنید که باعث کندی شما می شود.

این مجموعه ای از مراحل مختلف است:

۱- عناوین و توضیحات متا هر صفحه را بررسی کنید.

۲- بهینه سازی کلمه کلیدی را برای هر پست بررسی کنید.

۳- ساختار URL مقالات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

۴- برچسب های ALT را بر روی تصاویر بررسی کنید.

یک تست از دوستی در موبایل انجام دهید تا ببینید وب سایت شما برای استفاده هوشمند از تلفن های هوشمند به درستی به دست آمده است.

تمام این مراحل به شما کمک می کند تا ارزش سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت را بفهمید.

همچنین نقص ها و کاستی ها را برجسته می کند ، بنابراین می توانید محتوا را بهبود بخشید یا عناصر گمشده را برای افزایش پتانسیل سئو اضافه کنید.

نتیجه گیری

سئو مهمترین استراتژی در تجارت آنلاین است و خدمات سئو می تواند برای هر کسب وکاری لازم الاجرا باشد .

این مجموعه کاملی از اصول سئو را شامل می شود که باعث می شود وب سایت شما برای جستجوگرهای Google قابل مشاهده و جذاب تر باشد و همچنین با سئو و اهداف سئو آشنا شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *