الگوریتم های گوگل برای سئو که باید سئوکار ها بدانند

تقریباً هر روز الگوریتم های گوگل برای سئو بروز می شود ، Google تغییراتی را در الگوریتم رتبه بندی ارائه می دهد. برخی از ترفندهای کوچک هستند.

اکانت های آنالیز سئو خلاصه ای از مهمترین تغییرات جریمه ها و مجازات های ایجاد شده در سال های اخیر را در اختیار شما قرار می دهد و به شما در درک توصیه های

سئو برای هر یک کمک می کند.

پس مطلب فوق را با دقت بخوانید

تقریباً هر روز الگوریتم های گوگل برای سئو تغییر می کند ، Google تغییراتی را در الگوریتم رتبه بندی ارائه می دهد که باید با آنها آشنا شوید

اما قبل از شروع ، بیایید کاری جالب انجام دهیم.

الگوریتم های گوگل برای سئو

آیا می توانید ببینید کدام یک از بروزرسانی ها روی ترافیک ارگانیک تأثیر می گذارد و با چه چیزی؟ شما می توانید این کار را با ابزاری به نام Surprise Survey ، Rank Tracker انجام دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یا با سئوکار و بهینه ساز سایت مشاوره داشته باشید یا Rank Tracker را راه اندازی کنید و یک پروژه برای سایت خود ایجاد

کنید.

سپس بر روی دکمه Traffic Update در منوی بالای Rank Tracker کلیک کرده و اعتبار Google Analytics خود را وارد کنید تا حساب خود را با ابزار همگام سازی کنید.

در پایین داشبورد Rank Tracker ، به Organic Traffic بروید :

آیا هیچ یک از تغییرات ترافیک شما مربوط به به روزرسانی های Google است ؟ بیاموزید که هرکدام از این به روزرسانی ها درمورد چیست و چگونه تنظیم می شود .

انواع الگوریتم های سئو

این الگوریتم که از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد عبارتند از :

۱- پاندا

اولین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع این الگوریتم : ۲۴ فوریه ۲۰۱۱

خطرات : محتوای تکراری ، ادبی یا نازک . هرزنامه ایجاد شده توسط کاربر ؛ بکار بردن زیاد کلمه کلیدی

در اینجا نحوه کار آن آمده است : پاندا به صفحات وب می دهد به اصطلاح “نمره کیفیت”؛ سپس از این حساب بعنوان عامل رتبه بندی استفاده می شود.

در ابتدا ، الگوریتم پاندا یک فیلتر بود ، نه بخشی از رتبه بندی گوگل .

اما در ژانویه سال ۲۰۱۶ پاندا رسما به عنوان الگوریتم رسمی معرفی شد . شواهد پاندا شایع تر شده است ، به همین دلیل اکنون مجازات ها و مجازات ها سریعتر اعمال

می شوند.

الگوریتم پاندا

نحوه کار این الگوریتم : انجام بازرسی های منظم سایت برای تکثیر محتوا ، پر کردن محتوا با کلمات کلیدی . برای این کار به مرورگر سایتی مانند Auditor Web SEO PowerSuite احتیاج دارید.

برای بررسی ادعای تکثیر محتوای خارجی از یک جستجوگر سرقت ادبی مانند Copyscape استفاده کنید.

اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید و صددرصد محتوای منحصر به فرد ندارید ، سعی کنید از تصاویر اصلی استفاده کنید و از نظرات کاربر برای تمایز تصاویر محصول از جمع

استفاده کنید.

۲- الگوریتم پنگوئن

دومین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع این الگوریتم : ۲۴ آوریل ۲۰۱۲

خطرات این الگوریتم : بررسی هرزنامه یا اتصالات نامربوط  با متن لنگر بیش از حد بهینه شده پیوند می یابد .

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است : هدف Google Penguin رتبه بندی سایت هایی است که پیوندها در آن در نظر گرفته شده است.

از پایان سال ۲۰۱۶ ، پنگوئن بخشی از الگوریتم اساسی گوگل شناخته شد . برخلاف پاندا ، پنگوئن در زمان واقعی کار می کند.

نحوه پیکربندی : رشد نمایه بخش خود را پیگیری کنید و چک های منظم را با یک کنترل کننده باطن مانند SEO SpyGlass انجام دهید .

در برگه Tools Summary ، یک نمودار پیشرفت برای رشد پروفایل پیوند خود پیدا خواهید کرد.

الگوریتم پنگوئن

 

به هر صعود غیرمعمول کلمه ی کلیدی خود توجه کنید : این موارد فقط کافی است تا به بازخوردهایی که به طور غیر منتظره از آنها بدست می آورید ، نگاه کنید.

اطلاعاتی که پنگوئن به آن توجه می کند ، در فرمول خطر جریمه SpyGlass SEO گنجانده شده است.

برای بررسی خطر جریمه ها ، به داشبورد لینک دامنه ها بروید ، به تب Link Penalty Risk بروید ، پیوندهای خود را انتخاب کرده و خطرات پنالتی خود را به روز کنید.

پس از اتمام بررسی ، ستون Penalty Risk را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای هر بسته بندی بیش از ۵۰ درصد امتیاز به دست آورده اید.

۳- الگوریتم مرغ مگس خوار

سومین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع : ۲۲ اوت ۲۰۱۳
خطرات : پر کردن کلید واژه؛ محتوای کم کیفیت

در اینجا نحوه کار آن آمده است : Hummingbird به Google کمک می کند تا سؤالات جستجو را بهتر درک کند و نتایج جستجو را به شما بدهد (برخلاف اصطلاحات جستجوی

فردی). در حالی که کلمات کلیدی همچنان مهم هستند ، Hummingbird باعث می شود که صفحه ای رتبه بندی شود ، حتی اگر کلمات دقیقی را که توسط جستجوگر در

آن وارد نشده است ، داشته باشد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

این امر با استفاده از فهرست بندی معنایی نهفته ، استفاده از کلمات متداول و پردازش زبان طبیعی مبتنی بر مترادف حاصل می شود.

نحوه تنظیم : تحقیقات کلمات کلیدی را گسترش داده و روی مفاهیم متمرکز شوید ، نه بر کلمات کلیدی. جستجوهای مرتبط ، مترادف و اصطلاحات متداول را با دقت جستجو کنید. منابع عالی این ایده ها عبارتند از جستجوهای مرتبط با Google و Google Autocomplete. همه آنها را در ماژول کلمه کلیدی Rank Tracker پیدا خواهید کرد.

از این مفاهیم برای درک بهتر زبان مخاطبان خود و متنوع کردن محتوای خود استفاده کنید.

۴- الگوریتم کبوتر

چهارمین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع : ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۴ (ایالات متحده آمریکا) ؛ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۴ (انگلیس ، کانادا ، استرالیا)

خطرات: SEO اشتباه و خارج از صفحه

نحوه کار : کبوتر بر جستجوی مکانهایی که مکان کاربر نقش مهمی دارد تأثیر می گذارد .

این بروزرسانی رابطه نزدیک تری بین الگوریتم محلی و الگوریتم اساسی ایجاد کرده است : اکنون از عوامل سنتی SEO برای رتبه بندی نتایج محلی استفاده می شود.

نحوه تنظیم: برای سئو در وب و خارج از سایت تلاش کنید. ی

ک نقطه شروع خوب ، انجام تجزیه و تحلیل صفحه با حسابرس WebSite است .

صفحه ای که در داشبورد ابزار محتوا روی آن متمرکز شده اید ، ایده های خوبی از جنبه های بهینه سازی به شما می دهد.

یک راه خوب برای شروع کار با SEO خارج از صفحه در فهرستهای مربوط به کار ذکر شده است.

کسانی که در رتبه بندی سایت نقش دارند فقط به عنوان بازخورد عمل نمی کنند. آنها در گوگل خوب عمل می کنند.

شما به راحتی می توانید دایرکتوری هایی با کیفیت پیدا کنید و با مسئولان وب تماس بگیرید که از شما می خواهند در LinkAssistant ثبت نام کنید.

الگوریتم کبوتر

الگوریتم های مربوط به داخل سایت

۵ – الگوریتم برای موبایل

پنجمین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع این الگوریتم : ۲۱ آوریل ۲۰۱۵
خطرات : عدم وجود نسخه موبایل صفحه ؛ دسترسی ضعیف به تلفن همراه

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است : بروزرسانی Google Mobile (با نام مستعار Mobilegeddon) به صفحات سازگار با تلفن همراه اجازه می دهد تا در صدر جستجو قرار

بگیرند ، در حالی که صفحات بهینه سازی شده موبایل از SERP ها فیلتر شده یا به طور جدی رتبه بندی می شوند.

نحوه تنظیم : به تلفن همراه خود بروید و به سرعت و استفاده از آن توجه کنید.

تست دوستانه تلفن همراه Google به شما کمک می کند ببینید کدام جنبه های نسخه موبایل صفحه شما باید بهبود یابد.

آزمایشی که با Web Audite WebSite یکپارچه شده است تا بتوانید به سرعت دوستانه موبایل صفحه را بررسی کنید می توانید آن را در برگه تحلیل محتوا> صفحه

حسابرسی ، تب فنی پیدا کنید.

الگوریتم کبوتر

۶- الگوریتم RankBrain

ششمین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع این الگوریتم : ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵
خطرات : عدم وجود ویژگی های مرتبط با نظرسنجی. محتوای کم عمق؛ UX ضعیف

نحوه عملکرد : RankBrain بخشی از الگوریتم Hummingbird گوگل است. این یک سیستم یادگیری ماشینی است که به Google کمک می کند تا معنای نمایش داده

شدگان را درک کند و مناسب ترین نتایج جستجو را در پاسخ به این سؤالات ارائه می دهد.

Google RankBrain سومین عامل مهم رتبه بندی است. ما داده ها و لبه های RankBrain را نمی دانیم ، اما نظر کلی این است که عمدتاً مناسب بودن رتبه بندی صفحات

وب را برای یک پرس و جو خاص ، که عامل مرتب سازی پرس و جو است ، تعیین می کند.

نحوه تنظیم: به کمک تحلیل رقابتی ، محتوا را برای سازگاری و تطبیق پذیری بهینه کنید. با کمک ابزار TF-IDF حسابرس WebSite ، می توانید اصطلاحات و تعاریف مربوطه را

که توسط بسیاری از رقبای سطح بالا به کار رفته است ، کشف کنید: این روش های خوبی برای متنوع کردن محتوای شما هستند.

الگوریتم کبوتر

 

۷- الگوریتم پوسوم

هفتمین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع : ۱ سپتامبر ۲۰۱۶
خطرات: رقابت شدید در مقصد سایت شما

چگونه کار می کند : به روزرسانی Possum نتایج محلی بسته به موقعیت مکانی جستجو متفاوت تر می کند : هرچه به یک آدرس شرکت نزدیک تر باشید ، آن را در نتایج

محلی مشاهده خواهید کرد.

پوسوم همچنین اختلافات بیشتری را بین نتایج رتبه بندی شده در بین سؤالات مشابه مانند “دندانپزشک دندانپزشک” و “دندانپزشک دنور شرکت” ایجاد کرد. جالب اینجاست

که پوسوم انگیزه دیگری نیز به مشاغل مستقر در خارج از شهر فیزیکی داده است.

الگوریتم پوسوم

نحوه شخصی سازی: لیست کلمات کلیدی خود را گسترش داده و ردیابی موقعیت مکانی خاصی را انجام دهید.

اکنون مشاغل محلی به دلیل نوسانات موجود در SERP های محلی ، باید کلمات کلیدی بیشتری را نسبت به گذشته هدف قرار دهند.

هنگام بررسی رتبه بندی خود ، حتماً آن را از هدف خود انجام دهید (یا بهتر بگوییم ، یک دسته از آنها). شما می توانید این کار را در ردیاب ردیاب در زیر ترجیحات> موتورهای

جستجو ترجیحی انجام دهید. روی افزودن سفارشی در کنار Google ضربه بزنید. سپس مکان مورد نظر خود را مشخص کنید – می توانید آن را به عنوان یک آدرس خیابان

تنظیم کنید.

۸- الگوریتم فرِد

هشتمین الگوریتم از الگوریتم های گوگل برای سئو می باشد که دارای توضیحات زیر :

تاریخ شروع : ۸ مارس ۲۰۱۷
خطرات: محتوای نازک ، سنگین یا تبلیغاتی

چگونه کار می کند: آخرین به روزرسانی های تأیید شده توسط Google ، سایتهایی را با هدف قرار دادن Fred که نقض دستورالعمل های مدیر وب گوگل است . بیشتر سایتهایی که تحت تأثیر قرار می گیرند وبلاگ هایی با مقالات به ظاهر کم کیفیت هستند که برای تولید درآمد تبلیغاتی طراحی شده اند.

نحوه تنظیم : دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google را مرور کنید و به محتوای نازک مراجعه کنید. اگر تبلیغ می کنید ، اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که پیدا می کنند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اطلاعات کاملی و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته اصلی اینجاست : وقتی صفحه شما در Google واقعاً دروازه ای پر از پیوند است ، در مورد هر چیزی فکر نکنید. اکثر ناشران از تبلیغات درآمد کسب می کنند و تا زمانی که شما تقلب نکنید ، کاملاً قانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *