۲۰

آبان ۱۳۸۵

خدمات سئو

خدمات سئو شامل چه چیزهایی می شود ؟

امروز ۵۵ درصد از مشاغل در خدمات سئو و بهینه سازی موتور جستجوگرها سرمایه گذاری می کنند.

قبل از اینکه شرکت شما حتی خدمات SEO را در نظر بگیرد ، پاسخگو بودن به این دو سؤال بسیار مهم است :

۱- خدمات سئو چیست ؟

۲- خدمات یک شرکت SEO چیست ؟

برای یادگیری در مورد معنی خدمات سئو ، به علاوه آنچه در هنگام استخدام آژانس سئو باید انتظار داشته باشید ، آمادگی دارید؟

خواندن را ادامه دهید یا اگر سؤالی در رابطه با خدمات SEO دارید من در خدمت هستم ، می توانید با یک سئو کار و بهینه ساز سایت صحبت کنید و مشاوره بگیرید

خدمات سئو

تعریف خدمات seo یا ( seo service )

خدمات seo سرویسهایی هستند که معمولاً توسط شرکتهای سئو ارائه می شوند و به شرکت شما کمک می کنند تا در بهینه سازی موتور جستجو موفق باشد.

با داشتن سئو ، شغل شما می خواهد دید خود را در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند Google و Bing افزایش دهد.

شما به طور خاص روی نتایج جستجو مربوط به شرکت ، محصولات ، خدمات یا صنعت خود تمرکز می کنید.

نمونه خدمات seo یا ( seo service )

به عنوان مثال ، یک نانوایی ممکن است از سئو ( SEO ) برای رتبه بندی جستجوهایی مانند :

نانوایی بدون گلوتن
کوکی های سفارشی نانوایی
نانوایی کیک های عروسی

از آنجا که موتورهای جستجوگر مانند گوگل برای تعیین رتبه یا موقعیت یک وب سایت در نتایج جستجو به بیش از ۲۰۰ عامل تکیه می کنند ، برای موفقیت در سئو نیاز به

تخصص قابل توجهی دارد.

به همین دلیل بسیاری از مشاغل با ارائه دهنده خدمات سئو همکاری می کنند.

خدمات seo که شرکتهای سئو ارائه می دهند چیست ؟

در سالهای شروع به کار موتورهای جستجوگر مانند Google و Ask و Jeeves ، الگوریتم های موتورهای جستجو مرتباً به روزرسانی ها و نوآوری های بسیاری را تجربه کرده

اند.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های SEO خدمات تخصصی سئو را ارائه می دهند و به مشاغل در صنایع خاص (و رقابتی) کمک می کنند تا موفق شوند.

چند نمونه از برخی از رایج ترین خدمات بازاریابی seo

این موارد شامل موارد زیر است :

سئو محلی
سئو تجارت الکترونیکی
سئو صوتی

برای بسیاری از شرکت ها ، خدمات سنتی SEO همه موارد لازم برای موفقیت را ارائه می دهد.

اگر یک فروشگاه محلی یا تجارت الکترونیک هستید ، با این وجود ، سرویس های SEO و محلی تجارت الکترونیکی یک مزیت رقابتی را ارائه می دهند که می تواند تأثیر

استراتژی سئو شما را به حداکثر برساند.

۷ موردی که خدمات شرکتهای SEO  باید شامل آن باشد

اکنون که تعریف خدمات سئو را می دانید ، بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت های سئو ضروری است.

در حالی که هر آژانس متفاوت است ، شما می خواهید با ارائه دهنده ای مشارکت کنید که بسته سؤال را هنگام سئو به شما ارائه دهد.

این موارد عبارتند از :

۱- سؤال سئو ( SEO AUDIT )

خدمات هر شرکت SEO باید دارای ممیزی سئو باشد.

با یک حسابرسی سئو ، ارائه دهنده سئو شما نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما می اندازد و اصول سئو را به شما اطلاع میدهد .

حتی اگر شما یک استراتژی سئو را در دستور کار خود ندارید ، شرکت سئو ، وب سایت شما را از منظر سئو ارزیابی می کند ، با نگاهی به این که برتری دارد و از کجا

می تواند از پیشرفتها استفاده کند.

در حالی که می توانید از ابزارهای حسابرسی رایگان SEO بهره ببرید ، آنها به همان اندازه تیمی از متخصصان SEO را به شما ارائه نمی دهند.

 

سؤال سئو ( SEO AUDIT )

به همین دلیل خدمات SEO باید ممیزی را شامل شود.

اگر این کار را نکنند ، این نشانگر عدم آمادگی و سرمایه گذاری توسط شرکت SEO شما است.

یک حسابرسی غایب SEO نیز می تواند نشان دهد که آژانس شما قصد ندارد یک استراتژی سفارشی برای تجارت شما ایجاد کند.

در عوض ، آنها از یک الگوی استفاده می کنند ، به همین دلیل نمی خواهند زمان ممیزی سایت شما را سرمایه گذاری کنند.

بهترین استراتژی ها متناسب با تجارت ، مارک و مخاطبان شما ارائه می شود.

۲ – آنالیز رقابت ( COMPETITOR ANALYSIS )

مهم نیست که صنعت شما چقدر ناچیز باشد ، شما می خواهید تجزیه و تحلیل رقبا با خدمات SEO خود باشید.

با تجزیه و تحلیل رقبا ، شرکت SEO شما می تواند رقبای آنلاین و آفلاین را کشف کند.

این کشف می تواند استراتژی شما را آگاه سازد ، و از شما در استفاده و بهره گیری از نقاط ضعف رقیب کمک کند.

در حالی که بسیاری از شرکت های سئو شامل تجزیه و تحلیل رقبای اولیه با خدمات خود هستند .

آنالیز رقابت ( COMPETITOR ANALYSIS )

شما می خواهید با شرکت هایی شریک شوید که باعث می شود رقیب بخش عادی از استراتژی شما را تجزیه و تحلیل کنند.

آنها رقبا را به طور مستمر ارزیابی می کنند .

همیشه فرصت های جستجو و لکه بینی را مشاهده می کنند.

۳ – استراتژی سفارشی ( CUSTOM STRATEGY )

استراتژی سفارشی یک جزء اصلی تعریف خدمات سئو است.

هنگامی که رویکرد خود را برای تجارت خود شخصی سازی کرده اید ، می توانید بازده سرمایه گذاری (ROI) خود را از طریق SEO به حداکثر برسانید.

این باعث می شود تماس ها ، سفارشات و بازدیدهای بیشتری از شرکت شما انجام شود.

اگر در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید ، تیم شما باید اطمینان حاصل کند که شرکت شما یک استراتژی سفارشی ارائه می دهد.

به این دلیل است که بسیاری از شرکتهای جستجوگرها ، به ویژه شرکتهای ارائه دهنده خدمات “ارزان” SEO ، استراتژی های برش کوکی یا کپی و چسباندن را ارائه می

دهند.

 

CUSTOM STRATEGY

با رویکردی برش کوکی به سئو ، شغل شما حداکثر ROI (return on investment) را دریافت نمی کند.

ROI یعنی نرخ بازگشت سرمایه

در بیشتر موارد ، شرکتها با این نوع استراتژیها در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر نمی شوند ، این به تجارت شما کمک نمی کند زیرا تنها ۲۵ درصد از کاربران از صفحه اول

نتایج جستجو فراتر می روند.

به همین دلیل تیم شما نیاز به سرمایه گذاری در سرویس های شرکت های سئو که استراتژی های سفارشی ارائه می دهند وجود دارد.

۴ – بهینه سازی خارج از صفحه ( OFF-PAGE OPTIMIZATION )

هنگامی که در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید ، بسته شما باید بهینه سازی خارج از صفحه باشد.

در سئو ، بهینه سازی خارج از صفحه به بهینه سازی عوامل خارج از وب سایت شما اشاره دارد که بر رتبه شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال :

پروفایل بک لینک شما می تواند رتبه شما را در نتایج جستجو شکل دهد.

نمایه بک لینک شما ، برای مرجع ، به کمیت و کیفیت وب سایتهایی که به سایت شما پیوند می دهند اشاره دارد.

 

بهینه سازی خارج از صفحه ( OFF-PAGE OPTIMIZATION )

به عنوان مثال :

یک وبلاگ نویس غذایی هنگام اشتراک کوکی های سفارشی که برای عروسی خود درست کرده اید ، به وب سایت شما پیوند می زند.

به عنوان بخشی از خدمات یک شرکت SEO ، آنها اغلب موارد زیر را برای SEO غیرصفحه ارائه می دهند :

۱ – تبلیغ محتوای وب سایت خود به وبلاگ نویسان و وب مسترها
۲ – ایجاد محتوای اشتراک گذاری برای وبلاگ سایت شما
۳ – نظارت بر ذکرهای شرکت شما در رسانه های اجتماعی توسط کاربران و تأثیر گذاران
۴ – بهینه سازی نمایه Google برای کسب و کار من

اگر نمی دانید شرکت سئو یا شرکت بهینه سازی خارج از صفحه را با خدمات سئو خود ارائه می دهد ،

فقط سؤال کنید!

آنها می توانند یک بررسی کلی درباره خدمات سئو خود و همچنین در مورد تحویل های خاص در اختیار تیم شما قرار دهند.

به این ترتیب ، کارکنان شما می توانند در هنگام انتخاب شرکت تصمیم تحصیل کرده بگیرند.

۵ – بهینه سازی در صفحه ( ON-PAGE OPTIMIZATION )

بهینه سازی روی صفحه یکی دیگر از مؤلفه های مهم معنای خدمات سئو است .

با بهینه سازی صفحه ، شرکت SEO شما بر بهینه سازی ویژگی های وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند Google تمرکز دارد.

چند نمونه از برخی از سرویس های ارائه دهنده خدمات جستجوگرها در صفحه شامل موارد زیر است :

 

ON-PAGE OPTIMIZATION

۱- برچسب های عنوان

۲ – توضیحات متا و برچسب های H1 را برای جستجو به روز کنید

۳ – حسابرسی از معماری اطلاعات وب ، تغییر مسیرها و ساختار پیوند داخلی وب سایت شما

۴ – ایجاد نقشه سایت

۵ – بهینه سازی تصاویر سایت خود مطابق با بهترین روشها

۶ – تحقیق و بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی ارزشمند و مرتبط

۷ – تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده ، سرعت و طراحی سایت شما

در بیشتر موارد ، بهینه سازی در صفحه بخش قابل توجهی از خدمات SEO شما را تشکیل می دهد.

به همین دلیل است اگر یک شرکت جستجوگرها SEO را در صفحه ارائه نمی دهد ، آنها خدمات seo را ارائه نمی دهند .

این بدان معنی است که تیم شما بایدشرکت دیگری پیدا کند.

۶ – گزارش ماهانه ( MONTHLY REPORTS )

شفافیت در مورد خدمات سئو ضروری است.

شما شرکت می خواهید که تیم شما بتواند به آن اعتماد کند و به آن اعتماد کند ، به همین دلیل همکاری با یک شرکت SEO که شامل گزارش های ماهانه منظم است ،

بسیار مهم است.

با یک گزارش عملکرد ، کسب و کار شما می تواند از نتایج استراتژی سئو شما بینش فوری بگیرد.

 

MONTHLY REPORTS in seo

به عنوان نمونه :

گزارش شما ممکن است ترافیک ارگانیک وب سایت شما ، نرخ تبدیل و رتبه های نتایج جستجو را در بر بگیرد .

علاوه بر دریافت گزارش ماهانه ، خدمات شرکت SEO شما باید با مدیر حساب اختصاصی شما نیز وقت داشته باشد.

وقتی جلسات منظم با مدیر حساب خود دارید ، تیم شما می تواند سؤال کند ، گزارش خود را یک به یک و سایر موارد بررسی کند.

به طور خلاصه ، جلسات معمول به شما و تیم شما کمک می کند تا در همان صفحه آژانس جستجوگرها خود بمانید.

۷ – بهینه سازی پیشرفته ( PROGRESSIVE OPTIMIZATION )

SEO یک استراتژی در حال انجام است .

به همین دلیل تعریف خدمات seo به طور کلی بر مشارکت صورت گرفته در تجارت شما با شرکت سئو تأکید می کند .

شما به طور مستمر با آژانس خود همکاری می کنید ، به همین دلیل شرکت های SEO باید به عنوان پسوند کار شما کار کنند.

به همین دلیل خدمات آنها باید بهینه سازی مترقی را شامل شود .

با بهینه سازی مداوم ، شرکت سئو شما به طور مداوم سایت شما را بهینه می کند.

حتی پس از اینکه سایت شما با استانداردهای سئو مطابقت داشته باشد ، آنها همچنان به دنبال راه هایی برای بهبود و تقویت استراتژی سئو شما هستند که به

شما این امکان را می دهد تا از سئو سود بیشتری کسب کنید.

 

بهینه سازی پیشرفته ( PROGRESSIVE OPTIMIZATION )

به عنوان مثال :

مدیر حساب اختصاصی شما ممکن است کلمات کلیدی دیگری را برای هدف شما پیدا کند.

این کشف به محتوای جدید ترجمه می شود ، که منجر به تبلیغ آن محتوا به وبلاگ نویسان و مدیران وب در صنعت شما می شود .

مهم نیست که استراتژی سئو شما چقدر پیشرفته یا موفقیت آمیز باشد ، شرکت شما و شرکت سئو شما می توانند یک درصد بهتر شوند .

به همین دلیل شریک زندگی شما با شرکت که آنرا تشخیص دهد و پتانسیل های موجود در سایت شما را پیدا کند ، بسیار مهم است .

سئو و اهداف سئو نیاز به مدت زمان زیادی دارد که صاحبان کسب وکار باید به آن واقف باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *