Profile Image

payam tahmasebi

seo expert . web master . seo . seo marketing متخصص سئو . بازاریابی اینترنتی

متخصص سئو سایت در آمل

متخصص سئو سایت چیست ؟

متخصص سئو سایت در آمل به چه صورت است ؟

متخصص سئو سایت فرآیندی است که در آن از ابزارها، استراتژی های پیشرفته و تست های مختلف برای بهبود عملکرد یک وب سایت، افزایش ترافیک آن، افزایش تبدیل و افزایش درآمد از آن وب سایت استفاده می شود. بودن

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است. این تکنیک نه تنها بر روی صفحات مختلف سایت شما تمرکز می کند تا رتبه بندی SERP بهتری برای کلمات کلیدی مختلف کسب کند، بلکه به مشتریان بالقوه کمک می کند تا به راحتی برند شما را پیدا کنند. جنبه مهم دیگر بهینه سازی داخلی صفحات است. این تکنیک به مشتریان بالقوه کمک می کند تا به وب سایت شما بیایند، آن را دوست داشته باشند و احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به یک مشتری واقعی داشته باشند.

بنابراین با بهینه سازی وب سایت خود نه تنها می توانید به طور موثر وارد بازار شوید (بدون پرداخت هزینه تبلیغات) بلکه بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان جدید تبدیل کرده و درآمد خود را افزایش خواهید داد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که اگرچه سئو بخش اساسی و مهم بهینه سازی وب سایت است، اما همه چیز نیست.

بهینه سازی وب سایت های اینترنتی

بهینه سازی وب سایت برای افراد (نه فقط موتورهای جستجو) به شما کمک می کند تا اعتماد بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کنید. به این ترتیب می توانید با این افراد رابطه برقرار کنید و این به شما امکان می دهد محصولات خود را بدون اجرای تبلیغات، ارسال ایمیل یا تماس تلفنی بفروشید.

ما می توانیم یک رویکرد جامع و کامل بهینه سازی وب سایت را در نظر بگیریم که از ترکیبی از راه حل های مختلف برای اطمینان از عملکرد ایده آل وب سایت استفاده می کند. مهمترین راه حل ها عبارتند از:

سئو
کپی رایتینگ (نوشتن متن یا ایجاد محتوا)
تجزیه و تحلیل
طراحی تجربه کاربری
توسعه وب (Backend)
بهینه سازی صفحات سایت
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟

چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟

در چند سال گذشته، اینترنت به یک ابزار مهم و تعیین کننده در تصمیم گیری مصرف کننده تبدیل شده است. آنها با استفاده از اینترنت کالاها و خدمات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می کنند. در سال 2019، فروش تجارت الکترونیک جهانی به بیش از 3.46 تریلیون دلار رسید و 16.4 درصد از کل درآمد خرده فروشی در سراسر جهان را به خود اختصاص داد.

اینترنت همچنین به مقصد اصلی افراد برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی، شرکت های نرم افزاری و سازمان های B2B تبدیل شده است. آمارها نشان می دهد که حدود 46 درصد از جستجوها برای یافتن محصولات یا خدمات نزدیک به محل زندگی آنها انجام می شود و حدود 78 درصد از جستجوهای انجام شده از طریق تلفن همراه در نهایت به خرید آفلاین منجر می شود.

در حالی که در گذشته افراد اطلاعات مورد نیاز خود را از یک دوست دریافت می کردند، امروزه این اطلاعات را از اینترنت درخواست می کنند و این برای همه بخش ها معتبر است. بنابراین، با ایجاد موقعیت مناسب برای کسب و کار خود، می توانید افرادی را که هرگز نام شرکت شما را نشنیده اند، به مشتری تبدیل کنید.

اگر وب سایت و محتوای خود را بهینه نکنید، مهم نیست که چند نفر عبارات و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند. سایت شما در نتایج نشان داده نخواهد شد و کسب و کار شما مورد توجه کسی قرار نخواهد گرفت.

اما وقتی سایت خود را برای یافتن در نتایج جستجو بهینه می کنید، در واقع خود را روی نقشه قرار می دهید. مصرف کنندگان عبارات و کلمات مرتبط را جستجو می کنند و سایت و کسب و کار شما را در نتایج جستجو می بینند.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO)

اگر بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) را به خوبی انجام دهید، بازدید مشتریان از سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. با این حال، صرف بهینه سازی موتورهای جستجو و افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت کافی نیست. اگر فقط تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید و محتوای سایت شما مورد توجه مشتریان بالقوه قرار نگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید. اگر محتوای سایت خوب نباشد، بازدیدکنندگان بدون خرید از سایت شما خارج می شوند و دیگر باز نمی گردند. به عبارت دیگر، برای استفاده از ترافیک وارد شده به سایت خود، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما توجه کاربران را به خود جلب می کند. همچنین لازم است کارایی قیف های خود را بهینه کنید.

پیاده سازی بهینه سازی وب سایت و نحوه عملکرد آن

هدف بهینه سازی وب سایت این است که سایت شما را تا حد امکان برای موتورهای جستجو و افراد واقعی جذاب کند. پس چگونه این کار انجام می شود؟

کاربرد بهینه سازی وب سایت و نحوه کارکرد

اولین قدم برای بهینه سازی هر چیزی، شناخت مشکلات آن است. قبل از اینکه بخواهید سایت خود را بهبود ببخشید، باید بدانید که مشکلات سایت شما چیست. این اساس فرآیند بازاریابی محتوا است. بنابراین، ابتدا باید از ابزارها و نرم افزارهای موجود برای یافتن مشکلات احتمالی سئو، سرعت صفحه، نحوه نمایش صفحات در دستگاه های تلفن همراه و موارد دیگر استفاده کنید.

در نهایت، شما باید قابلیت استفاده سایت خود را با کمک کاربرانی که می خواهند وب سایت شما را آزمایش کنند، ارزیابی کنید. نتایج این ارزیابی به شما در بهبود ساختار سایت و سایر مسائل مرتبط با سئو کمک می کند. علاوه بر این، طراحان سایت قادر خواهند بود تجربه کاربری و ظاهر سایت را بهبود بخشند.

6 راهکار ضروری برای بهینه سازی وب سایت

روش ها و استراتژی های مختلفی برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد. اگر عبارت “بهبود وب سایت خود” را در گوگل جستجو کنید، با بیش از سه میلیارد نتیجه جستجو مواجه خواهید شد. با وجود اطلاعات بسیار زیادی که برای توسعه یک وب سایت در دسترس است، شروع به کار کمی دشوار است.

6 راهکار ضروری برای بهینه سازی وب سایت

در این مقاله، ما بر روی اصولی تمرکز می کنیم که به شما کمک می کند بهترین نتایج را در مورد بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید. در زیر 6 استراتژی مهم وجود دارد که به شما کمک می کند هر جنبه ای از وب سایت خود را بهینه کنید.

1. بازاریابی محتوا برای دستگاه های تلفن همراه

امروزه دیگر کافی نیست وب سایتی داشته باشید که محتوای آن در لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی به خوبی قابل مشاهده باشد. اگر می خواهید در بازار آنلاین موفق باشید، باید روی مشاهده سایت خود در موبایل نیز تمرکز کنید. آمار نشان می دهد که بیشترین بازدید از وب سایت (52.2 درصد) در سال 2018 از طریق موبایل بوده است. این مبلغ به جستجوهای انجام شده در گوگل با استفاده از گوشی های هوشمند یا گوشی های هوشمند توجهی نمی کند. در سه ماهه سوم سال 2019، تقریباً 64 درصد از جستجوهای گوگل در تلفن همراه انجام شده است.

بازاریابی محتوا برای دستگاه های تلفن همراه

با توجه به افزایش روزافزون استفاده کاربران از تلفن همراه، گوگل ایندکس کردن محتوای سایت های موبایلی (موبایل اول ایندکس) را در اولویت قرار داده است. این بدان معنی است که صفحات بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه ایندکس شده و در رتبه اول قرار می گیرند. بنابراین اگر سایت شما برای مشاهده در دستگاه‌های تلفن همراه مشکل دارد، نه تنها تبدیل‌های حاصل از جستجوهای موبایلی را از دست خواهید داد، بلکه رتبه بالایی برای جستجوهای مرتبط را نیز از دست خواهید داد.

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قابلیت استفاده سایت خود را در دستگاه های تلفن همراه آزمایش کنید. برای این کار می توانید از ابزار تست سازگاری موبایل گوگل استفاده کنید.

تست سازگاری موبایل

رفع مشکلات بعد از تست همچنین باید هر صفحه از سایت خود را در مدل های مختلف موبایل (سایزهای مختلف) تست کنید و مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد.

می توانید این کار را با استفاده از گزینه Device Toolbar در Chrome Developer Tools انجام دهید. این گزینه به شما امکان می دهد وب سایت خود را در صفحاتی با اندازه های مختلف نمایش دهید.

هنگام آزمایش سایت خود بر روی دستگاه های تلفن همراه، مطمئن شوید که:

پاپ آپ ها یا کلیدهای کلیدی روی صفحه نمایش تلفن همراه نمایش داده نمی شوند
سایت به سرعت و با دقت بارگذاری می شود.
خواندن متن آسان است
همه مطالب قابل مشاهده است
تصاویر و عناصر گرافیکی کاهش یافته همچنان خوانا هستند.
سایت به راحتی قابل پیمایش است.

اگر این اصول اولیه را رعایت کنید، قطعا می توانید توجه موتورهای جستجو و کاربران را به سایت خود جلب کنید.

2. بهینه سازی سرعت صفحه (سرعت صفحه)

هیچ کس دوست ندارد ساکت بنشیند و منتظر باشد تا صفحه ای در سایت شما بارگذاری شود. زمان بارگذاری 5 ثانیه ای منجر به نرخ پرش 38٪ می شود. و البته، هر چه زمان بارگذاری بیشتر باشد، نرخ پرش بالاتر است. اگر می خواهید کاربران در هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه خوبی داشته باشند، باید سرعت سایت خود را افزایش دهید.

سرعت صفحه یکی از عوامل کلیدی رتبه بندی گوگل است و می تواند به طور مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر بگذارد.

بهینه سازی سرعت صفحه (Page Speed)

می‌توانید از ابزارهای آنلاین رایگان مانند Pingdom Website Speed ​​Test و Pagespeed Insights برای اطلاع از سرعت سایت و مشکلات احتمالی استفاده کنید. این ابزارها به سرعت وب‌سایت شما امتیاز می‌دهند، تمام درخواست‌های HTTP را شمارش و دسته‌بندی می‌کنند و مواردی را که می‌توانید اصلاح کنید فهرست می‌کنند.

برخی از مشکلات رایج عبارتند از: داشتن فایل های JS و CSS فشرده نشده، نداشتن CDN، ذخیره نکردن صفحه برای سایت های دارای سیستم CMS، داشتن فایل های تصویری بزرگ و بهینه نشده.

مشکلات فشرده سازی و کش و کمبود CDN را می توان به راحتی با استفاده از افزونه ها یا پسوندهای CMS حل کرد. همچنین می توان تصاویر را با نرم افزارهای فشرده سازی تصویر موجود مانند Smush، kraken.io، Cloudinary یا ImageKit بهینه کرد.

برنامه های هاست اشتراکی ارزان و با کیفیت پایین نیز می تواند باعث کند بارگذاری صفحات شود. بنابراین، اگر سرعت بارگذاری صفحه پس از رسیدن به 90+ امتیاز در ابزارهای تست سرعت صفحه همچنان کند است، باید یک برنامه میزبانی بهتر را در نظر بگیرید.

لیست زیر بهترین ابزارهای تست سرعت سایت را به شما معرفی می کند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا مشکلات بارگذاری و سرعت صفحه را شناسایی کنید. همه این ابزارها رایگان هستند و برای استفاده از آنها نیازی به ثبت نام ندارید.

بهترین ابزارهای تست سرعت

تست سرعت وب سایت Pingdom
Google Page Speed ​​Analytics
GT Metrics
تست صفحه وب
تست نرخ صعود

3 . بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهم ترین و قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در اینترنت است. تقریباً 70 درصد از بازاریابان فکر می کنند سئو از PPC مؤثرتر است. سئو فقط راهی برای جذب ترافیک نیست. مردم نتایج جستجوی ارگانیک را به تبلیغات ترجیح می دهند و به آن اعتماد دارند. نمایش ارگانیک در نتایج جستجو به این معنی است که کیفیت محتوا و ارتباط آن با جستجوی کاربر توسط گوگل تایید شده است.

بهینه سازی موتور جستجو

اولین قدم برای بهبود سئو این است که مطمئن شوید گوگل تمام صفحات سایت شما را به درستی ایندکس می کند و هیچ گونه خطای سئو وجود ندارد.

اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید، ثبت نام در کنسول جستجوی گوگل و ثبت نام در سایت است. کنسول جستجوی گوگل اصول اولیه سئو را برای شما برجسته می کند، لیستی از صفحات فهرست شده را نمایش می دهد و به شما امکان می دهد بررسی کنید صفحات شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند.

هنگامی که اصول سئو با استفاده از کنسول جستجوی گوگل را یاد گرفتید، وقت آن است که به سراغ ابزارهای دیگر و تاکتیک ها و استراتژی های پیشرفته بروید. برای گسترش دانش و درک خود از سئو، می توانید از محتوای وب سایت های زیر بهره مند شوید:

سایتهای بک لینکی

بک لینک
از سایت Ahrefs
وبلاگ SEMRush
از سایت Moz
خاطرات موتور جستجو
زمین موتور جستجو
Yoast
سئوی شناختی
متیو وودوارد
ClickMinded

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو کاری نیست که بتوان یک شبه انجام داد. این کار دشوار به زمان زیادی نیاز دارد. در زیر لیستی از ابزارهای آنلاین برای بهبود سئو ارائه شده است. برای استفاده از نرم افزارهای قابل دسترسی در اینترنت باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید. ما در اینجا به نرم افزار رایگان اشاره کرده ایم.

کنسول جستجوی گوگل (رایگان)
Google Ads Keyword Planner (رایگان)
Screaming Frog SEO Spider (رایگان)
اهرفس
SEMRush
Moz
SpyFu

MarketMuse

4. بهبود محتوای سایت برای افزایش تبدیل

کلماتی که در وب سایت خود استفاده می کنید مهمتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. طراحی، تصاویر، قابلیت استفاده و سرعت صفحه فاکتورهای مهمی هستند، اما کلمات در کنترل پیام شما هستند. تغییر کلمات آسان است اما می تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود سایت شما داشته باشد.

تحقیقات همیشه نشان داده است که محتوای متنی سایت دارای قدرت زیادی است. در یک مثال، افزودن یک کلمه به صفحه منجر به تغییر 89.97 درصدی در تبدیل شد.

بنابراین در تهیه محتوای وب سایت خود عجله نکنید. محتوای متنی هر صفحه از وب سایت شما باید به عنوان نقشه ای عمل کند که بازدیدکنندگان را برای خرید محصولات یا خدمات شما هدایت می کند. برای رسیدن به این هدف، باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و همچنین بر تکنیک های اولیه نوشتن محتوا مسلط باشید. اگر مشکلات، لایک ها و شک های بازدیدکنندگان خود را به خوبی درک نکنید، نمی توانید از کلماتی استفاده کنید که آنها را به مشتری تبدیل کند.

بهبود محتوای سایت برای افزایش تبدیل

هنگامی که نقاط ضعف محتوای متنی خود را شناسایی کردید، می توانید تغییرات لازم را اعمال کنید و بر اساس نیاز مشتریان خود، شروع به طوفان فکری و آزمایش محتوای جدید کنید.
چند نکته در مورد نوشتن کپی سئو

در حین نوشتن محتوای صفحات سایت می توانید از نمونه های موجود در سایت های رقبا و برندهای معروف ایده بگیرید اما هرگز از همان مطالب کپی نکنید. هنگام تهیه محتوای متنی صفحات به موارد زیر توجه کنید:

از سرفصل های جذابی استفاده کنید که به مشکلات یا علاقه مشتریان شما پاسخ می دهد.

یک فراخوان برای اقدام (CTA) واضح در تمام صفحات مهم اضافه کنید.

فقط در مورد ویژگی های محصول خود صحبت نکنید، به نفع مصرف کنندگان آن را برجسته کنید.

از نقاط گلوله برای خلاصه کردن نکات مهم استفاده کنید.

در مورد مشتریان خود بنویسید نه محصول خود. (از “شما” به جای “ما” استفاده کنید)

متن را به خوبی سازماندهی کنید تا تا حد امکان واضح، توصیفی و مختصر باشد.

5. تست A/B و چند متغیره

هنگامی که مشکلی را در سایت خود شناسایی کردید، چه در زمینه محتوای متنی یا سایر زمینه ها، انجام تست A/B بهترین راه برای ارزیابی راه حل های بالقوه دنیای واقعی است.

به عنوان مثال، تصور کنید یک صفحه دارای نرخ تبدیل بسیار پایینی است و تیم شما فکر می کند ممکن است مشکلی در محتوای متن وجود داشته باشد. کاری که می توانید انجام دهید این است که عناوین و ویژگی های جدید و قدرتمندتر ایجاد کنید و آنها را به سرعت آزمایش کنید. اگر در نسخه جدید افزایش آماری قابل توجهی در تبدیل مشاهده کردید، می توانید بگویید که در مسیر درستی قرار گرفته اید و مشکل را حل کرده اید.

 تست A / B و چندمتغیره

با این حال، حتی اگر نسخه جدیدی که ایجاد کرده اید کار نکند، نمی توانید نتیجه بگیرید که مشکل را به درستی تشخیص نداده اید. شاید مشکل را به درستی شناسایی کردید اما نتوانستید راه حل مناسبی پیدا کنید. بنابراین در این مورد، آزمایش چند متغیره (آزمایش چندین راه حل بالقوه به طور همزمان) ممکن است ایده خوبی باشد.

وقتی نسخه اصلی را با چندین تغییر در یک زمان مقایسه کنید، به احتمال زیاد پیشرفت قابل توجهی خواهید دید. هنگامی که نتایج مورد نظر خود را در یک صفحه به دست آوردید، می توانید از یافته های خود برای بهبود سایر صفحات سایت استفاده کنید.

6. بهینه سازی تجربه کاربر (UX)

صاحبان سایت های تجارت الکترونیک و مشاغل کوچک اغلب توجه خاصی به تجربه کاربری وب سایت خود ندارند. آنها در مورد سئو و نرخ تبدیل وسواس زیادی دارند، اما برایشان اهمیتی ندارد که استفاده از وب سایت آنها برای کاربران آسان باشد. با این حال، تجربه کاربری بهتر می تواند موثر باشد و در هر جنبه تفاوت ایجاد کند. تحقیقات نشان می دهد که بازگشت سرمایه برای هر دلار سرمایه گذاری شده در تجربه کاربری (UX) بین 2 تا 100 دلار خواهد بود. در واقع با ایجاد تجربه بهتر برای کاربران، بازدیدکنندگان زیادی را در سایت خود نگه می دارید. آنها بارها و بارها به سایت شما باز خواهند گشت و طبیعتاً احتمال اینکه مشتری واقعی شوند بیشتر می شود.

بهینه سازی تجربه کاربر (UX)

همچنین مهم است به خاطر داشته باشید که مدت زمانی که کاربر در سایت شما می ماند (مدت زمانی که جستجوگر گوگل قبل از بازگشت به صفحه نتایج در سایت شما می گذراند) نیز عامل مهمی در موفقیت رتبه بندی سئو است.

بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی های UX را اجرا کنید و گزارش های مربوط به عملکرد کاربران را در سایت تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می کند تا مشکلات UX را شناسایی کنید و به راه حل های ممکن فکر کنید. هنگامی که نسخه جدیدی از یک صفحه را ایجاد می کنید، می توانید آن را با استفاده از تست A/B (در مقایسه با نسخه اصلی) مقایسه کنید یا از چندین کاربر بخواهید آن را آزمایش کنند.

ما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی محتوا ارائه کرده ایم. احتمالاً جمع آوری تمام اطلاعات و پیگیری آن برای شما برای ما آسان نیست و در واقع چندان کاربردی به نظر نمی رسد. ما همه جنبه های بازاریابی محتوا را در قالب چک لیست آورده ایم تا پیاده سازی تاکتیک ها و ایده ها را آسان تر کنیم. هنگام بهینه سازی وب سایت خود می توانید از این چک لیست ها استفاده کنید.

چک لیست بهینه سازی سرعت

از CDN برای اسکریپت ها و فایل های رسانه ای استفاده کنید.
از تصاویر واکنش گرا استفاده کنید.
فشرده سازی تصاویر قبل از آپلود
تعداد درخواست های HTTP را کاهش دهید.
از یک افزونه کش استفاده کنید (اگر از CMS استفاده می کنید).
فعال کردن کش مرورگر
نسخه AMP را برای صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند دریافت کنید.

چک لیست بهینه سازی سئو

خطاهای اولیه سئو، نقشه سایت و ایندکس را با استفاده از کنسول جستجو بررسی کنید.
تحقیق کنید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند.
از URL های کوتاه و پیوندهای دائمی استفاده کنید که محتوای سایت شما را به خوبی توصیف می کند.
بهینه سازی تصاویر با استفاده از تگ های alt و نام فایل های توصیفی.
به ساختار صحیح سرفصل ها توجه کنید: ابتدا H1، سپس H2، H3 و…
پیوندهایی به صفحات داخلی مهم ارائه دهید.
از یک عنوان جذاب SEO استفاده کنید تا به کاربران کمک کند روی صفحه شما در صفحه نتایج جستجو کلیک کنند.
با ایجاد محتوای غنی بک لینک دریافت کنید.

چک لیست بهینه سازی سرعت

چک لیست بهینه سازی نرخ تبدیل

مخاطبان هدف خود را بشناسید و محتوای سایت خود را به گونه ای بنویسید که برای آنها مفید و جذاب باشد.
مشکلات رایج مخاطبان را در عنوان صفحه لحاظ کنید.
به جای صحبت در مورد ویژگی ها، مزایای بیشتر محصول خود را برای مشتریان خود برجسته کنید.
بهینه سازی تجربه کاربری
از رسانه های اجتماعی بیشتر برای جلب اعتماد مخاطبان هدف خود استفاده کنید.
فراموش نکنید که عناصر مهم صفحه را برجسته کنید.
همیشه یک دعوت به اقدام (CTA) قانع کننده را در صفحات فرود قرار دهید.
ابتدا همه چیز (عناوین، فراخوان ها، تصاویر) را تست کنید.

آخرین کلمه

برای موفقیت در تجارت، داشتن یک وب سایت کافی نیست. طراحی و بهینه سازی وب سایت خود با در نظر گرفتن موتورهای جستجو، مشتریان ایده آل و سایر عوامل در حین بهینه سازی ضروری است.

اگر مطالب ذکر شده در این راهنمای جامع بازاریابی محتوا را در نظر داشته باشید، در برنامه ریزی و شروع کار با مشکلی مواجه نخواهید شد. حتماً نکات و دستورالعمل‌های ما را دنبال کنید تا از مشکلات جلوگیری کنید و احتمال خطا را کاهش دهید، از فهرست ابزارها برای سرعت بخشیدن به فرآیند و دریافت اطلاعاتی استفاده کنید که مسیر شما را به سمت بهینه‌سازی هموارتر می‌کند. انجام می دهند.

به یاد داشته باشید که موفقیت حتی در یک زمینه می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی نتیجه شما داشته باشد. اگر در طول زمان بهینه سازی و تست سایت را انجام دهید، می توانید با بهبود سئو، نرخ تبدیل و تجربه کاربری به تغییر کسب و کار خود کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *