فالوور بر اساس استان ، شهر و منطقه
فالوور بر اساس استان ، شهر و منطقه سکونت شما
فالوور بر اساس استان ، شهر و منطقه ، راهی خیلی عالی و انتخابی بسیار دقیق و هوشمندانه و جدید می باشد جهت به فروش رساندن محصولات پیج شما در همه جای ایران حتی بر اساس استان محل سکونت ، شهر و منطقه ای که میخواهید در آن محصولاتتون رو به فروش برسونید.
مثلا سیستم تیم پیام طهماسبی ما به سلیقه شما میره مردم شهر پایتخت و یا هر شهر دیگه ای که مورد نظر شماست رو تووی فالوورهای شما قرار میده البته با میل و خواست کامل شهروندان عزیز .
روشی جدید و نوپا ، خیلی کارآمد و اثرگذار جهت رشد کسب و کار شما .
چگونه بفهمیم فالوورهای اینستاگرام شما از کجا هستند ؟
اخیراً ما سؤالات زیادی را از افرادی که همین موضوع را می پرسند مطرح کرده ایم :
چگونه ببینم فالوورهای اینستاگرام من اهل کجا هستند ؟
سوال خوبی است
شناخت مخاطبان خود بسیار مهم است، و اگر حتی ندانید مخاطبان در کدام کشور/شهر هستند، نمی توانید آن ها را بشناسید.
خوشبختانه پروفایل های تجاری اینستاگرام به Insights اینستاگرام دسترسی دارند. با Instagram Insights، میتوانید بفهمید که دنبالکنندگانتان اهل کجا هستند، و انواع اطلاعات مفید جمعیت شناختی دیگر. برای برندها این بسیار بزرگ است.
در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای حسابهای تجاری اینستاگرام وجود دارد که در آن به شما نشان میدهیم چگونه ببینید فالوورهای خود از کجا هستند.
چگونه بفهمیم فالوورهای اینستاگرام شما اهل کجا هستند ؟
1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید، به سمت راست بالا نگاه کنید و روی تصویر نمودار در کنار دکمه آرشیو کلیک کنید.
اینجا جایی است که به Insights خود دسترسی خواهید داشت.
2. برای مشاهده اینکه دنبال کنندگان شما از کجا آمده اند، روی تب Audience تا آخر سمت راست کلیک کنید.
3. در اینجا می توانید موارد زیر را مشاهده کنید :
مکان های برتر، (بر اساس شهرها و کشورها)
مکان های برتر، مناطق برتری هستند که دنبال کنندگان شما از آنها هستند. شما می توانید آنها را در دو دسته، بر اساس شهرهایی که از آنها آمده اند یا بر اساس کشورها، مشاهده کنید.
محدوده سنی و جنسیت
نمودارهای زیر محدوده سنی و جنسیت، توزیع سنین و تفکیک جنسیت ها را نشان می دهد.
دنبال کنندگان بر حسب ساعت/روز
نمودار فالوور توزیع فالوورها را بر اساس میانگین تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام در یک روز معمولی و سپس روزهای هفته که بیشترین فعالیت را دارند نشان می دهد.
4. اگر قبلاً از Insights استفاده نکردهاید یا برای اولین بار است که آن را بررسی میکنید، در اینجا به معنای هر اصطلاح در برگه مخاطبان شما توضیح داده شده است.
Insights به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را در اینستاگرام به طور مؤثرتری درک کنید. توانایی دیدن و درک فالوورهای شما از کجا هستند، چند سال سن دارند، در چه منطقه زمانی هستند و حتی در چه روزهایی از هفته فعالتر هستند، به شما یک قدم بزرگ در رقابت میدهد. با استفاده از این اطلاعات، می توانید ایده بهتری در مورد افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند به دست آورید تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد، در زمان مناسب پست کنید و حتی استراتژی بازاریابی کلی کسب و کار خود را اطلاع دهید.
خریدفالوور بصورت فالوور واقعی در سایت پیام طهماسبی