فرایند بازاریابی محتوا شامل چه مواردی است ؟

فرایند بازاریابی محتوا ، فرایندی است که محتوای دیجیتالی برای وب سایت ، وبلاگ یا حتی وب سایت های دیگر شما تولید می شود و با استفاده از کانال های

دیجیتالی برای مدیریت بازدید کننده به دنبال محصول یا خدماتی که مارک شما به وب سایت شما ارائه می دهد توزیع می شود.

قیف فروش است که با محتوا در تعامل است.

بنابراین ، بازاریابی محتوا چیز جدیدی نیست. خیلی وقت است و واقعاً وارد زندگی روزمره شده است. یکی از اولین فرم ها راهنمای میشلین برای رستوران ها بود.

فراموش نکنیم که این راهنما توسط شرکت چرخ ایجاد شده است تا رانندگان بتوانند با غذای خوب به مشاغل بروند.

امروزه بازاریابی محتوای دیجیتال کمی متفاوت است.

با این حال ، اساساً براساس محتوایی است که شما در اختیار دارید یا می توانید توزیع مجدد کنید تا برند شما تقویت شود.

برخی از اولین نمونه های آن گردش کار PDF برای روزنامه های سفید یا سالها است که بار کاری را برای بخش نرم افزار و بخش تجارت افزایش می دهد.

محتوای از دست دادن محصول یا فشار خدمات در روز تغییر کرده است و اکنون ما به دنبال ارزش افزوده هستیم.

کاربر می خواهد چیزی را به تجربه محتوای خود اضافه کند – آنها نمی خواهند جدیدترین قابلیت ها یا ویژگی ها را بدانند ، اما آنها نمی خواهند آنچه که نام تجاری یا محصول

شما می تواند برای آنها انجام دهد.

 

فرایند بازاریابی محتوا

مطبوعات تغییر یافته پذیرفته نمی شوند. این برای گفتن داستان پیرامون برند شماست. این به این معنی است که شما یک محصول فکری برای محصول یا خدمات خود

هستید و اگر شما یک رهبر فکر نیستید ، حداقل می توانید نشان دهید که می فهمید مشتری شما چه می خواهد!

فرایند بازاریابی محتوا چیست؟

سازمانهای مختلف بسته به ساختار و صنعت خود نیاز به یک فرایند متفاوت دارند.

یک فرآیند مشترک وجود دارد که ما از آن استفاده می کنیم.

نکته اصلی موفقیت این است که به آنچه نیاز دارید متمرکز شوید و اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به آن دسترسی پیدا کنید.

فرایند بازاریابی محتوا شامل چه توضیحاتی می باشد ؟

برنامه و برنامه – آنچه را که برای دستیابی به نتایج استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود از بازاریابی محتوا تا اهداف به دست می آورید ، طراحی کنید

تفسیر و تولید – ایده هایی را برای محتوایی ایجاد کنید که به محتوای شما مربوط باشد.

اجرای – مطالب تولید شده را انتخاب کرده و منتشر کنید.

حل کردن – توزیع مواد در قالب های مختلف در چندین کانال.

تجزیه و تحلیل – اطمینان حاصل کنید که موفقیت کمپین و درسهای آموخته را درک کرده اید.

ما باید بفهمیم که اهداف نهایی ما ، زمان و بودجه مورد نیاز ما چیست. مبانی طرح و فرایند بازاریابی محتوا شامل موارد زیر می باشد :

۱- با برنامه ریزی

برنامه ریزی محتوا نقطه شروع هر کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا است و شما همیشه باید یک برنامه مبارزاتی را تهیه کنید.

۲- تعیین هدف

تولید محتوا

منابع از جمله زمان و بودجه

اعضای تیم ، مسئولیت ها و در دسترس بودن

مخاطبان هدف

انواع محتوای مورد نیاز

محتوا از قبل موجود است

کانالهایی که ما برای توزیع آنها استفاده می کنیم

با برنامه ریزی دقیق تقویم کار

چه اندازه گیری کنیم

استفاده از آژانس خارجی می تواند موفقیت این مرحله را افزایش دهد زیرا آنها اصالت و پیچیدگی مصاحبه شوندگان را درک می کنند.

به دلیل کمبود منابع و دامنه کوتاه مدت ، کار شتابزده فقط منجر به کیفیت پایین محتوا می شود.

اهداف احتمالاً با اهداف کلی استراتژی بازاریابی دیجیتال سازگار است :

بازدیدهای منحصر به فرد ، بازدید از کانال ، نرخ تبدیل ، مشترکین ، نرخ انصراف از سبد خرید ، کلید واژه های مارک دار و غیره

بررسی کیفیت ، بازدیدهای برگشتی ، وفاداری بازدید کنندگان ، زمان صفحه ، نرخ تبدیل صفحه محصول یا خدمات ، نرخ جستجوی صفحه فرود ، نرخ رشد پیروان

هزینه در هر ساعت / روز / هفته / ماه ، در هر کانال ، هزینه تبدیل

پس از آن ، آنها باید به مناطق خاص تری برای یک کمپین کاهش یابند:

۳- افزایش ترافیک وب سایت

ترافیک برای تعیین میزان مواد شما در مقابل مخاطب هدف شما مهم است.

 

فرایند بازاریابی محتوا با افزایش ترافیک وب سایت

از دیدگاه رسانه های اجتماعی ، می توانیم ببینیم که چه کلیک ، اشتراک گذاری مجدد (شبکه ها) ، یادداشت ها ، اظهار نظرها وجود دارد و می توان برای تعامل با این دنبال کنندگان استفاده کرد.

 

 

هنگام مراجعه به ترافیک وب سایت ، می توانیم مشاهده کنیم که بازدید کنندگان از کدهای ردیابی یا ارجاع در صفحات استفاده می کنند.

۴- تبدیل بازدید کننده به بازدید کننده فعال

Conversion یک بازدید کننده موفق است که ویزیتور می خواهد فعالیت خود را انجام دهد – خواه برای تکمیل فرم ، ثبت نام در لیست پستی ، بارگذاری یک سند یا تماس.

ما می توانیم دوباره اینها را اندازه بگیریم و اگر محتوای جدید باشد می توانیم موفقیت یا کمپین را فوراً مشاهده کنیم.

در صورت استفاده مجدد از مطالب ، می توانیم به دنبال افزایش رشد باشیم.

۵- بالا بردن محبوبیت سایت و مطالب

ما می توانیم تعداد دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی و تعامل پیروان را به عنوان معیار محبوبیت نگاه کنیم. با میزان تعامل ۵٪ ، نباید با یک آمار خالی به ۱۰ برسیم.

فرایند بازاریابی محتوا با بالا بردن محبوبیت سایت و مطالب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *