۰۵

آذر ۱۳۸۵

مبانی SEO

مبانی SEO : راهنمای کامل بهینه سازی موتور جستجو

مبانی SEO یا مبانی سئو چیست ؟

ما یک چیز یا دو مورد را در مورد سئو می دانیم و مردم همیشه سؤال می کنند که آیا ما می خواهیم مبانی اولیه مبانی seo (سئو ) را آغاز کنیم.

بنابراین ، بیایید این مقاله را بدست آوریم : اگر می خواهید وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا شود ، بهینه سازی موتور جستجو (GT) را پیدا می کنید و اعمال می کنید که این یک تاکتیک اجباری در بازاریابی است.

مبانی SEO

راهنمای مبانی seo ( سئو )

در راهنمای مبانی SEO برای مبتدیان ، می آموزید :

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

کلماتی که تحقیق کلمات کلیدی و بهترین روشها را هدف قرار می دهند

بهترین برنامه ها برای بهینه سازی در صفحه به پیشنهاد بهینه ساز سایت

بهترین روشها در معماری اطلاعات

نحوه اجرای فرایند بازاریابی محتوا و ایجاد لینک

مشکلات فنی مشترک SEO و بهترین شیوه ها

نحوه ردیابی و اندازه گیری نتایج سئو توسط سئوکار

ملاحظات تکمیلی سئو (مانند بهترین راهکارهای موبایل ، بین المللی و محلی SEO)

با پایان این کتابچه اصلی سئو ، شما بهتر می فهمید که بهینه سازی موتور جستجو چیست ؟ ، چرا ارزشمند و مهم است ؟، و چگونه می توانید در یک محیط به طور مداوم در حال تغییر سئو به نتایج عالی برسید.

۱٫ سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

احتمالاً در مورد SEO شنیده اید ، و اگر چنین نبوده اید ، می توانید به سرعت از ویکی پدیا مطلع شوید ، اما “نتایج ناپرداخت SEO در موتور جستجو در وب سایت یا موتور

جستجوی صفحه وب” برای تجارت و وب سایت شما مهم است.

به عنوان مثال پاسخ نمی دهد:

چگونه موتورهای جستجوگر سایت یا سایت خود را بهینه می کنید؟

چگونه می دانید چقدر زمان را صرف سئو می کنید؟

چگونه می توان توصیه های سئو را از توصیه های “بد” یا مضر SEO جستجو کرد؟

آنچه شما به عنوان یک صاحب مشاغل یا کارمند بیشتر به آن علاقه دارید این است که چگونه می توانید از SEO استفاده کنید تا در واقع ترافیک ، مدیریت ، فروش و در نهایت

درآمد و سود بیشتر رانده شود.

ما به این راهنما توجه خواهیم کرد.

چرا به سئو علاقه مند هستید ؟

بسیاری از افراد به دنبال چیزهای زیادی هستند. این ترافیک می تواند برای یک تجارت بسیار قدرتمند باشد زیرا این یک ترافیک بسیار خاص و با هدف بالا است ، نه به دلیل

ترافیک زیاد.

اگر ویجت های آبی را به فروش می رسانید ، هرکسی که دارای اتومبیل باشد باید به تبلیغات شما توجه کند (چه علاقه ای به ویجت های آبی داشته باشد) یا دوست دارید

پلاکی تهیه کنید تا هر بار به همه انواع جهان نشان دهد؟ ابزارهای آبی “به موتور جستجوگر؟ احتمالاً دومین مورد این است که آنها ایستاده اند زیرا قصد تجاری دارند و می

خواهند چیزی را که شما پیشنهاد می کنید بدست آورند.

پوشش سئو

افراد به جستجوی چیزی می پردازند که ارتباط مستقیمی با کار شما داشته باشد.

علاوه بر این ، چشم اندازهای شما فقط به دنبال هر چیزی هستند که مربوط به تجارت شما باشد.

آنها فرصتهای بیشتری برای ارتباط با آن افراد و پاسخ دادن به سوالاتشان ، حل مشکلاتشان و تبدیل شدن به منبع قابل اطمینان برای آنها فراهم می کنند.

آیا تا به حال این شانس را داشته اید که ویجت های خود را از یک منبع قابل اعتماد دریافت کنید یا کسی که تاکنون از آن نشنیده اید ، چهار بار آخر برای کمک به مشکل با

Google تماس گرفته اید؟

برای هدایت ترافیک موتورهای جستجو واقعاً چه کار می کند؟

ترافیک موتورهای جستجو

اول از همه ، توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئولیت بیشتر ترافیک موتورهای جستجوگر در سراسر جهان است (هرچند که تعداد واقعی همیشه در حال حرکت است).

چه عواملی ممکن است از این نشانه تغییر کند ، اما احتمالاً Google نقش برجسته ای در نتایج جستجوی مورد نظر خود دارد که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد

نمایش دهد و بهترین شیوه های این راهنما به شما در رتبه بندی سایت و محتوای خود در سایر موتورهای جستجو کمک می کند.

مبانی SEO و اصول اولیه جستجو را یاد بگیرید

مهم نیست از چه موتور جستجو استفاده می کنید ، نتایج جستجو همیشه در حال تغییر است.

گوگل اخیراً موارد بسیاری را به روز کرده است ، به خصوص نحوه رتبه بندی وب سایت ها با نام حیوانات مختلف ، و یک روش بسیار آسان و ارزان برای رتبه بندی صفحات شما

در نتایج جستجو در سالهای اخیر بسیار ریسک پذیر شده است.

 

اصول جستجو

اما چه کار می کند؟ چگونه Google تعیین می کند که در پاسخ به افرادی که جستجو می کنند ، کدام صفحات بازگردانده می شود؟ چگونه می توانید تمام این ترافیک با

ارزش را به سایت خود وارد کنید؟

الگوریتم Google کاملاً پیشرفته است ، و در پایان این بخش ، لینکهایی را برای هر کسی که می خواهد با جزئیات بیشتری بررسی کند ، چگونه رتبه سایت های Google را

کشف کرده است :

Google به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات باکیفیت و مرتبط در مورد جستجوی جستجو است.

پیوند (عمدتا الگوریتمی) برای “اسکن” (یا خواندن) محتوای وب سایت خود را تعیین می کند و ارزیابی می کند که آیا این محتوا مربوط به آنچه شما به دنبال آن هستید ،

عمدتا بر اساس کلمات کلیدی شما وارد می شود.

آنها “کیفیت” را با تعدادی وسیله تعریف می کنند ، اما هنوز هم برخی از آنها وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *